piątek, 4 lipca 2014

Butelkowe


Dużo pytań pada na temat butelek. Żeby nie powtarzać się w kółko zebrałam tutaj te najczęściej zadawane


  • Bezpieczeństwo butelki podczas grawerowania.

Butelki wykonane są z dość grubego szkła co sprawia że prawdopodobieństwo pęknięcia jest znikome.

  • Dlaczego nie każdy wzór się nadaje?
Szkło butelkowe jest słabej jakości. Podczas grawerowania miejscami powstają większe odpryski, przez co bardziej szczegółowe grafiki lub drobne litery stają się nieczytelne.

  • Co dzieje się z zawartością?
Nic się nie dzieje ;) Zostaje na miejscu, nie naruszona, nie przelewana i nie sprawdzana. Graweruję na pełnych butelkach i takie oddaję właścicielowi.

  • Jaka butelka nadaje się do grawerowania?
Każda, która ma miejsce na grawer. Najlepsze są takie, z których można usunąć etykietę ( zazwyczaj usuwa się tylko tą z tyłu).

  • Dlaczego do grawerowania należy dostarczyć butelkę?
To chyba najważniejsze. Nie prowadzę sprzedaży, dlatego chętny na grawer musi sam się zaopatrzyć.

Nic więcej nie przychodzi mi do głowy. Mam nadzieję, że rozwiałam Wasze wątpliwości. Niżej znajdziecie kilka buteleczek, które zdobić mi przyszło. Miłego oglądania.

Rocznicowe winko

Kawalerskie piwo

Wódka weselna

Winko dla Młodej Pary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz