sobota, 26 lipca 2014

Jak pakować prezenty. Butelki

     Podobno nie szata zdobi człowieka, ale opakowanie prezent z pewnością tak. Jak tak, to w co pakować? I tu do wyboru do koloru: od torebeczek po pudełka. Wszystkie piękne lecz na jedno kopyto, ślubne z obrączkami i gołąbkami, urodzinowe z tortem, imieninowe z kwiatami, na chrzest z uroczym bobaskiem i świecą, wymieniać można bez końca. Postanowiłam skończyć z szybkim pakowaniem i zachęcam też Was do tego.
     Na początek pokażę jak w oryginalny sposób można zapakować butelki.  Do tego czasami wystarczą same chęci i poupychane gdzieś na dnie szafy niepotrzebne a trzymane w razie czego ozdobne papiery lub wstążki. U mnie to nie dno szafy a cała szafa jest wypchana taką drobnicą, resztkami po sutaszu, decoupage i cała masa innych, właściwie niewiadomego pochodzenia  resztek materiałów twórczych.
    Moim numerem jeden dla butelek jest skrzynka. Idealna to ta ozdobiona techniką decoupage,z pięknym motywem dopasowanym do okazji. Rozmarzyłam się odrobinę na myśl o takiej. A najbliższa tej myśli to jest ta znaleziona na  www.impresjaa.blogspot.com:



Przyznacie, że jest wyjątkowa. Taką skrzyneczkę z winkiem lub innym trunkiem można sprezentować nie tylko z okazji ślubu. Może to być jubileusz pracy zawodowej lub urodziny. Podejrzewam, że Pani Anna Gargas już by się postarała, żeby skrzyneczka pasowała do okoliczności.
Mi też się zdarzyło zrobić jedną, o taką:



Do ideału dużo jej brakuje, ale to była pierwsza, zrobiona przeze mnie od początku do końca (prawie od początku bo deseczki mąż przygotował). Powstała w jeden dzień, bo i czasu było mało - dzień przed weselem.
     Mam też propozycję w wersji papierowej. Na blogu Świnstewka Justynki znalazłam takie niepozorne a zarazem efektowne ubranko dla butelki:



Sądzę, że każdy powinien poradzić sobie z zapakowaniem butelki w ten sposób. Świetny pomysł na "męski trunek".
I ostatnie trzy propozycje, tym razem niezaczerpnięte z gazetek "Coś z niczego":


Również proste i ciekawe. Podobnie jak garniturowa butelka wykorzystane są materiały, które leżą i czekają na swoją kolej całkowicie zapomniane.
Jak sami widzicie opakowanie też może być prezentem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz